divendres, 22 de febrer del 2013

Que bó estava tot......!!!!!!

                                                       Hem cuinat a classe!!!!!!!!!!


Avui hem cuinat a classe,ELS PLATS QUE HEM FET eren:Galetes,trena de xocolata i bizcotxets
de xocolata.
Nos lo hem pasat molt bé,varem fer tres grups,uns feien les galetes,altres els bizcotxets i els altres
la trena.
Varem tardar 2 hores en fer tot això,menys un quart d'hora que varen veure fotos.
Va ser el millor dia d'escola del MÓN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Però la millor estona de totes va ser.......LA DE MENJAR.



PAOLA


7 comentaris:

janet ha dit...

A mí també m'agradat veure com cuinaveu.

Però el que més, veure com netejaveu

JA JA JA !!!

Carlos L.8 ha dit...

Així es parla Paola,xocalata,xocolata everywhere.

Francina ha dit...

A mi tambe em va agradar molt...
Carlos L. ¿¡Que vols dir amb
"EVERYWHERE"!?

Carlos L.8 ha dit...

Vol dir què n'hi ha molt per tot arreu "de xocolata".

maria ha dit...

si molta xocolata per tot arreu a jo tambe m'agradat cuinar

Mar 7 ha dit...

A jo també m´agradat molt cuinar,a set molt divertit i interactiu!!!

iker nº3 ha dit...

Xocolata,xocolata,xocolata per tot el mon.Ara mateix m'estic imaginant un pastís de XOCOLATA