dijous, 28 de febrer del 2013

Museu del prado

Ahir dia 27.02.2013 vaig anar al Museu Nacional del Prado!!! M'ha agradat molt anar al Museu Nacional del Prado,(en Madrid, Espanya) A l'entrada hi havia on posar la roba (jaquetes, bufandes,...) i també hi havia on comprar coses com souvenirs quadres en miniatura( no reals) i més endavant hi havia una cafeteria. Hi havien quadres de pintors molt famosos com Carlos de Haes, Raimundo de Madraro, Tomás Hiepes... El que més em va inspirar va ser Francisco de Goya, perque el seus quadres eren molt detallats. A lo millor penseu que veig en aquest quadre? Però mireu un moment i penseu en aquesta escena. I el quadre que més em va agradar va ser "La infant senyora Margarita de Asturia"perque tot estava al detall i pareix com si et mirara just a la pupil.la Si hagués de triar una paraula que ho de defineix-hi sería: Espectacular La pagina del Museu Nacional del Prado : Museodelprado.es

6 comentaris:

janet ha dit...

Qui ha anat al Museo Nacional del Prado?

L'entrada no està firmada.
La classe aquell dia estàvem al cinema veien la pel·lícula, Energia 3D.
AHH! Només pot se n'ANNA!!!

Genial, és una fantàstica visita!!

janet ha dit...

Sabeu qui és aquesta que està dibuixada en el quadre, amb aquests cabells i aquesta roba?

Pregunta??? a veure qui la contesta.

Carlos L.8 ha dit...

Jo penso què és l'Infanta Margarita d'Austria.

janet ha dit...

CORRECTE!! un punt per en carlos L8.

Sabeu qui va pintar aquest quadre??

Pregunta???

Carlos L.8 ha dit...

Jo dic què és d'en Velázquez.

Anna ha dit...

Clar, es que еще esta posat en el text!!!